Tutorial: Expense Report Approval - Simple workflow application
Tutorial: Expense Report Approval
위의 사이트를 참조하여 지출 품의서를 만들어 봤습니다.Section 1: Setting up the Expense Report Form의 spreadsheet template에 폼이 없어서 만드는 과정만 추가 되었습니다. 나머지는 사이트의 설명을 따라하면 됩니다.
Section 1: Setting up the Expense Report Form
- Tutorial Expense Reports - 파일 - 사본 만들기
- Tutorial Expense Reports - 삽입 - 설문지
- Tutorial Expense Reports - 삽입 - 설문지 편집
- Tutorial Expense Reports - 설문지 - 현재 설문지로 이동
- Tutorial Expense Reports - 설문지 - 현재 설문지 - 응답
- Tutorial Expense Reports - 응답 보기
Section 4: Running the example script
4. As an administrator, manually run again the script onReportOrApprovalSubmit
. Notice how in the expense reports spreadsheet the 'State' column for your expense report changes to 'APPROVED' or 'DENIED'.
onReportOrApprovalSubmit
. Notice how in the expense reports spreadsheet the 'State' column for your expense report changes to 'APPROVED' or 'DENIED'.- expense report approval - 실행 - onReportOrApprovalSubmit
운영하기: [test] Tutorial: Expense Report Approval
댓글